14 października klasa 2b miała okazje po raz pierwszy przetestować szkolne laptopy z mobilnej pracowni komputerowej. Przypomnijmy, że otrzymaliśmy je za udział w ogólnopolskiej akcji #OSEWyzwania.
Po otwarciu „magicznej skrzyni” ujrzeliśmy 16 nowych przenośnych komputerów. Każdy z nas mógł osobiście pracować na nowym sprzęcie. Wzięliśmy udział w zajęciach z podstaw programowania. Skorzystaliśmy z ćwiczeń on-line na Matzoo - Programowanie Poziom 2. Pani Marzena wyjaśniła nam i pokazała jak należy wykonywać zadania.
Uczyliśmy się jak stosować w praktyce obroty i strzałki, które służą do programowania i poruszania wybranych postaci. Tym razem musieliśmy zaprowadzić hipcia do wody. Przesuwaliśmy odpowiednie polecenia na obszar roboczy i uruchamialiśmy swój kod. Nie było to wcale takie proste. Jeszcze musimy poćwiczyć programowanie i kodowanie. Następnym razem będzie już łatwiej. Kodowanie to super zabawa i świetna nauka, a z mobilną pracownią ogromna wygoda.
Uczniowie klasy 2b
Następnym razem będzie już łatwiej. Kodowanie to super zabawa i świetna nauka, a z mobilną pracownią ogromna wygoda.
Uczniowie klasy 2b